pondělí 16. listopadu 2015

Plesová sezóna opět začíná!

Příští týden mě čeká první ples tohohle roku, tak jsem vyrazila na nákupy, abych všechno nesháněla na poslední chvíli, jako minulý rok.
Vždycky jsem měla nejraději černé šaty. Zeštíhlují a cítím se v nich dobře. Ale tenhle rok jsem chtěla nějakou změnu. Tak jsem sáhla po červené a kupodivu mi sedla.

Šaty jsou  jednoduché a příjemné na tělo. Mají pěknou krajku a pod ní kvalitní spodničku.
Nejsou to přímo plesové šaty, ale na ty naše maloměstský plesy to bohatě stačí :)
(New Yorker)

Samozřejmě jsem potřebovala i nové boty (která holka ne), tak jsem zašla do CCC. Mají dokonce i červenou podrážku, tak se mi k šatům hodí :)
Zašla jsem i do DMka a koupila si pár věciček, které nesmí chybět žádné dívce.
Mezi nimi je i novinka od Maybelline, Affinitone make-up. Koupila jsem si rovnou dva odstíny na konturování obličeje. Nemyslím si, že je to na denní líčení, ale na ples? Proč ne. 
No a naposled jsem si koupila parfém od jedinečné Queen B. Ta nikdy nezklame ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat